Uzeo popularan LEK, pa ga zapanjio odraz u ogledalu: Polako se TRANSFORMIŠE, i lekari su šokirani (VIDEO)

Muškarcu je prepisana uobičajena terapija za depresiju, ali je neželjeni efekat zbunio i specijaliste

Amerikanac čija je koža posivela nakon uzimanja antidepresiva potpuno je zbunio lekare je doktore u nedoumici.

Tajleru Monku (34) iz američke savezne države Luizijane je u maju prošle godine prepisan je lek fluoksetin. Iako nije primetio nikakva poboljšanja svog mentalnog zdravlja, njegova supruga Emili primetila je posle nedelju dana da mu koža menja boju.

Inače, fluoksetin je generično ime za patentirani lek Prozak, koji je jako popularan u Americi i koristi ga više od 28 miliona ljudi. Deluje tako što blokira reapsorpciju seratonina (hormona sreće) u mozgu.

Tajler je prestao da uzima lekove posle nekoliko nedelja, međutim njegova boja kože je nastavila da tamni. Takođe je počeo da oseća osetljivost na sunčevu svetlost, a oči su mu bile jako crvene i iziritirane.

U početku je ignorisao simptome, ali kada je na kraju posetio nekoliko lekara specijalista, oni nisu mogli da mu odgovore.

– Prvo su mislili da je u pitanju fotosenzibilnost, da imam reakciju na svetlost, ali sam postajao sve tamniji iako sam se prekrivao – rekao je Tajler, prenosi Dejli mejl.

Lekari su isključili bilo kakve ozbiljne bolesti, trovanje i autoimune bolesti. Međutim, i dalje ne mogu da identifikuju uzrok simptoma.

Tajlerov dermatolog ga je uputio timu od osam specijalista za kožu u nadi da će rešiti njegov slučaj.

– Zaista nam ne smeta promena boje sve dok je on zdrav i dok je sve u redu. Podržavamo šta god on odluči da uradi po tom pitanju – kazala je Emili.

Ona je takođe postavila GoFundMe stranicu za donacije kako bi pokrili zdravstvene troškove.

– Mi samo želimo odgovore i da se uverimo da je zdrav – dodala je Tajlerova supruga.

Takođe su objavili snimke o Tajlerovom neobičnom stanju na TikTok-u u nadi da će dobiti odgovore od nekoga ko je možda prošao kroz tako nešto.

– Uglavnom smo dobili podršku. Ljudi su se šalili. Ali i mi se dosta šalimo, pa se smejemo zajedno sa njima – dodao je Tajler. (objektiv.rs)

 

Ostavite komentar